بی‌توجهی شهرداری تهران به محیط زیست منجر به تشدید چالش‌های محیط زیستی شده است
نوشته شده توسط : نسرین

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزایش تعداد روزهای سالم و پاک و بهبود کیفیت هوا را نتیجه اجرای قاطع برنامه مقابله با آلودگی هوا دانست و گفت: ابعاد کار بسیار وسیع بود و به طور نمونه حذف بنزین پتروشیمی و ماده سرطان‌زا بنزن از هوای تنفسی مردم، توزیع بنزین و گازوئیل استاندارد، ارتقای استاندارد خودروهای تولیدی، کاهش مصرف مازوت نیروگاه‌های کشور از ۴۵ درصد در سال ۹۲ به حدود ۸ درصد در سال ۹۵ - که امیدواریم در سال جاری به صفر برسد- از جمله اقداماتی بود که برای بهبود کیفیت هوا تنفسی مردم صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه آلودگی هوا از جمله چالش‌های مهم محیط زیست تهران است و استمرار برنامه‌های مقابله با آلودگی هوا بسیار ضروری است، ابراز امیدواری کرد: با همکاری شورای پنجم شهر تهران باید بتوان گام‌های موثرتری برای رفع این چالش برداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام) ابتکار اشاره‌ای هم به تاثیر معادن شن و ماسه بر کیفیت هوای تهران داشت و گفت: این معادن از جمله کانون‌های گرد و غبار تهران هستند که در کنار موضوعاتی همچون کیفیت آب، پسماند، تنوع زیستی و فضای سبز باید مورد توجه شورای پنجم قرار گیرند. امیدواریم مصوبات این شورا در راستای توسعه پایدار شهری باشد




:: برچسب‌ها: بی توجهی، محیط زیست، شهرداری، معصومه ابتکار، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: